Thursday, June 11, 2009

mY bEsfRenZ...

ni time athira raye rumah aku tahun lepas..penat taw naik basikal..hehe:]

athira:]
aku & shahfatin(mase jamuan akhir tahun sekolah agama)


assalamualaikum...



alin in the house!!!!hihihi..=)alhamdulillah aku dapat juga update blog aku pada hari jumaat yang indah ni..semoga pada hari yang mulia ini kita semua umat islam mendapat barokah daripadaNYA...insyaALLAH!wokey,straight to the point...



nak share pasal kawan karib aku sejak aku kecil lagi...kitorang bergurau bersama,main sama2...dan semualah same2..tak ade ape yang tak same...hahaha...kay,firstly aku ade ramai kawan karib sebenarnye.tapi salah satunya adalah nurul athira bt razak ni.aku dah berkawan dengan dia ni sejak aku tadika lagi.tapi mase mule2 kenal memang tak ngam la sebab yela,dah tak kenal mane nak ngam kan??so,bile dah kenal dah ape semua,kitorang dah mulai rapat...herm,sekejap je kot kitorang kenal!aku pun dah tak berapa ingat sangat..dia ni pandai orangnye..anak orang yang ada2 la..senang kate...hahaha..=)tapi,dia tak kisah sesiapa dia nak kawan..herm...sampai sekarang aku masih kawan ngan die..dan masih lagi berhubung melalui chatting & mesej...selepas 6 tahun kitorang berkawan,saat yang aku paling touching gile,time kitorang dah nak berpisah..yela,masing2 ade haluan masing2..so,akur jela..time tu la yang aku tak boleh lupa..kitorang menangis tau..mintak maaf la..memang sedih!!=(dah berapa bulan aku tak nangis..ha!ambik kau time tula aku nangis teresak-esak..ape nak buat!!selepas itu,kitorang dah ade keputusan sendiri..aku sekolah agama,yang dia pulak sekolah mrsm kat kkb..herm,tak dapat nak gelak2 ngan die lagi dah..segala masaalah kitorang kongsi bersama...



kawan karib aku yang kedua ialah nur shahfatin bt salleh..dia memang baik..aku memang suke berkawan dengan dia..dia peramah,baik,prihatin & kreatif orangnye...herm,aku pun tak tahu macam mane aku boleh kenal die..sedangkan die dulu mase tadika sekolah lain..aku pun dah tak berapa ingat sangat...tapi,saat yang paling best sekali mase tahun 6 la..dia banyak tolong aku..=)mase nak dekat exam..aku kan lemah dalam math & sains..so,aku mintak tolong kat dia supaye dia boleh ajar aku..lagipun dia tarel dalam sekolah agama!aku pun mintak dia ajar arab..walaupun arab senang,tapi aku tak berapa faham sangat..itu yang aku mintak tolong kat die tu..hihi..=)mmg best la belajar ngan die..aku banyak la kongsi masaalah ngan die jugak!rahsia pun ade jugak..tapi kau banyak dah lupe la..yang paling penting dia tolong aku mase aku_________dulu..dia banyak tolong aku..sampai sekarang aku masih ingat detik2 manis tu...sampai sekarang kitorang masih lagi berhubung...hahaha..macam2 nak cerite pasal sekolah masing2!!ahaks..ahaks..ahaks..

No comments:

Post a Comment