Thursday, June 11, 2009

mak usu???!!!

biar betul tak lam lagi nama panggilan aku akan ditukar menjadi mak usu???adakah aku sedang bermimpi???arghh..tak sangaka pulak sejauh ini aku jadi..ye,memang betul lepas ini dan tak lama lagi aku akn jadi mak usu kepada anak buah aku.wah!tak sabar rasenye..kah3..neway,bulan 11 ni,insyaALLAH along akan bersalin dan akan melahirkan seorang baby yang comey mcm aku..hehe:]ishh,tak sabar lar..along maybe akan bersalin dalam raye haji mungkin??...tu kite tak tahu lagi la..yang penting persediaan tu perlu ade...hahahaha..aku pulak yang lebih2..tapi aku tengok perut along tak besar2 pun..yela,mungkin sbb baru lagi..baru je 3 bulan..lain la klau dah 6 or 7 bulan..hahahaha..emak aku pun bakal akan menjadi nenek..abah pulak akn menjadi atuk..mcm mane reaksi diorang ha??yela,first time dapat cucu tak ke menggagau satu badan...huhu..aku harap sepanjang along pregnant ni tak ade la ape2 perkara berlaku..aku berdoa agar semuanya berjalan dengan lancar...hemm...tak lame lagi family aku nia ade waris la ye??!!hahaha..:]bertambah ramai la nampaknye..makin banyak makin meriah la..betul tak??
itu belum campur angah ngan abang ni lagi..kalau diorang dah kawin lagi mengembang!kah3..nak tunggu aku,lama lagi..maybe study dulu lagi bagus kot..hal yang melibatkan kebahgiaan ni biar tolak tepi dulu la..for me that's is not important yet...untuk sekarang je..bile dah kerja baru lah aku decide..nak______hahahaha...lucu la...yang penting aku nak capai cita2 aku dulu wokey!!!
itu je tuk ary niy...bye:]
sAyOnaRa.....=)

No comments:

Post a Comment