Friday, September 4, 2009

EXPERIENCE BARU

hye...
hari ni aku balik umah..
aku cuti dlm 4 hari mcm tu..isnin aku cuti jugak sebab nuzul quran..
isnin petang aku angkat berangkat pulang la..
sampai raye nanti baru aku balik..
mksdnye mase cuti nak raye tu aku balik la..
so,mknenye 2 minggu aku kt hostel..
xpe la..rase kepuasan tu ade la..hehe xd
hum,xtually aku nak cite xperience first aku kt hostel time puase..
rase kelainan tu terase la bile kat hostel..lain sikit mcm kt uma bile kite berpuase..
dgn terawehnye lagi!tapi mmg syok r..imam nye laju giler..
x nyempat2 betul!!!huhu..neway,pnglmn tu mmg mngmbirkn la..lagi satu psl sahur la...
kdg2 aku x bangun pun untuk sahur..
sbb bngn lmbt..yela,study sampai kul 11 lebih..mne xnye..
tp,klu sahur ke,x sahur ke..mcm same je..
x rase pape pun...yg paling bes mase buke la
mcm2 mknn ade..kdg2 beli or tempah kat orang sape yg pegi bazar..
bazar yg paling dekat pun bazar kat behrang jela...
xpe..janji nyam2..huhu..
ok,itu sahaja...selamat bertaraweh...





p/s:pada 10 mlm terakhir carilah peluang ini dan lakukanlah senbanyak mungkin ibadah..10 mlm terakhir itulah bulan yg terbaik diantara 1000 bulan yg lain...
renung-renungkan dan selamat beramal!!!!

No comments:

Post a Comment